Strona internetowa dla Auto Spa w Starym Browarze
- Budowa witryny od zera
- Optymalizacja i zabezpieczenie
- Responsywność i działanie na każdym urządzeniu
- Stworzenie reklamy video
- Projekt identyfikacji wizualnej i logo

White
#f2f2f2
Black
#1e1e1e
Green
#058f41
Typography
Sophisto Expert Bold
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Archiwo Narrow Regular
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Problemy przed rozpoczęciem projektu
Brak responsywności strony: Strona nie była w pełni responsywna, co utrudniało korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych, co wpłynęło na konwersję.
Złożona nawigacja: Użytkownicy mieli trudności z szybkim odnalezieniem interesujących ich usług, przez co czas spędzany na stronie był zbyt krótki.
Niedostateczna prezentacja usług: Brak jasnej i przejrzystej prezentacji usług finansowych, co powodowało niejasności i zniechęcało potencjalnych klientów.
Proces projektowy
Rezultaty
Efekty wizualne i funkcjonalne
01
Zwiększenie konwersji: Dzięki uproszczeniu procesu kontaktu z doradcami i lepszej prezentacji usług, użytkownicy zaczęli chętniej korzystać z dostępnych ofert, co doprowadziło do wzrostu liczby zapytań i sprzedaży.
02
Lepsza prezentacja usług: Strona stała się bardziej przejrzysta, co pozwoliło użytkownikom łatwiej znaleźć potrzebne informacje o produktach finansowych.
03
Wyższa widoczność w wyszukiwarkach: Dzięki zoptymalizowanej strukturze SEO, strona uzyskała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, co przyczyniło się do większego ruchu na stronie.