Strona internetowa dla szkoły języka Angielskiego
- Projekt i wdrożenie strony internetowej
- Projekt graficzny logo, brandingu i kurtek
- Responsywna i nowoczesna strona
- Zabezpieczenie i optymalizacja www
- Sesja zdjęciowa

White
#ffffff
Blue
#025cbb
Yellow
#ffc107
Typography
Corporate S WGL Bold
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Corporate S WGL Regular
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Problemy przed rozpoczęciem projektu
Stara i nieintuicyjna strona: Poprzednia strona była nieestetyczna i trudna w nawigacji, co utrudniało użytkownikom znalezienie informacji o kursach i zapisach.
Brak integracji z systemami rejestracyjnymi: Strona nie umożliwiała łatwego zapisywania się na kursy online, co utrudniało proces rejestracji.
Niedostateczna prezentacja oferty: Brak było pełnej prezentacji dostępnych kursów, nauczycieli i metod nauczania, co ograniczało zainteresowanie potencjalnych uczniów.
Proces projektowy
Rezultaty
Efekty wizualne i funkcjonalne
01
Zwiększenie liczby zapisów na kursy: Dzięki nowemu systemowi rejestracji online oraz lepszej prezentacji oferty, szkoła językowa zauważyła wzrost liczby nowych uczniów zapisujących się na kursy.
02
Lepsza komunikacja z uczniami: Strona umożliwia łatwiejszy kontakt z nauczycielami oraz szybkie znalezienie potrzebnych informacji na temat kursów.
03
Zwiększenie zaangażowania uczniów: Dodanie bloga i materiałów edukacyjnych pozwoliło utrzymać uczniów zaangażowanych w naukę języka angielskiego i budować relację z szkołą.
Zwiększona liczba zapytań od klientów zainteresowanych zakupem aut premium.